Oud-leerlingen

Je bent een oud-leerling van RHIZO Lyceum OLV Vlaanderen? Ontdek hier alles over onze oud-leerlingenwerking.

Oud-leerlingenontmoeting
zaterdag 9 maart 2024

Op zaterdag 9 maart 2024 vindt, voorafgaand aan de opendeurdag, de oud-leerlingenontmoeting van RHIZO Lyceum OLV Vlaanderen plaats.

Deze keer nodigen we de oud-leerlingen uit die afgestudeerd zijn in 1964, 1974, 1984, 1994, 2004 en 2014. Als jubilaris ben je die dag bijzonder welkom. Wij nodigen voor de gelegenheid ook alle oud-personeelsleden uit.

Wij verwachten je van 10.30 tot 13.00 uur. Tijdens de receptie kun je bij een drankje en enkele belegde broodjes gezellig bijpraten met jaargenoten en oud-leerkrachten. Wij organiseren ook rondleidingen door de school.

Om de organisatie te vergemakkelijken, vragen we om via onderstaand formulier in te schrijven vóór vrijdag 23 februari 2024. Wij vragen een bijdrage van 12 euro per persoon voor deze receptie. Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met daarin ook het verzoek om 12 euro over te schrijven op rekeningnummer BE60 7384 2890 0070 van RHIZO met vermelding van jouw naam en jubileumjaar.

Oud-leerlingendatabank

Registreer je in onze oud-leerlingendatabank en blijf zo op de hoogte van de oud-leerlingenwerking van RHIZO Lyceum OLV Vlaanderen Kortrijk.

Registreren in de oud-leerlingendatabank