Schrijf je in

Natuurlijk ben ook jij welkom in RHIZO Lyceum OLV Vlaanderen! Ontdek hier alles wat je moet weten voor een vlotte inschrijving.

Inschrijven voor het schooljaar 2024-2025

EERSTE JAAR
Je hebt je zoon of dochter aangemeld en ontving een ticket voor onze school.

STAP 1: Je ontvangt via e-mail een link naar het online inschrijvingsformulier. Deze link wordt je op maandag 6 mei toegestuurd op het mailadres dat je hebt opgegeven bij de aanmelding. Vul het online formulier in voor je naar school komt. Lukt digitaal inschrijven niet, neem dan telefonisch contact op met de school..
STAP 2: Je vervolledigt als ouder de inschrijving van je zoon of dochter door tussen 14 mei en 10 juni persoonlijk naar onze school te komen en het inschrijvingsdocument te ondertekenen. Je zult een afspraak kunnen boeken via een link in de bevestigingsmail.

Als je de bovenstaande stappen hebt doorlopen vóór 10 juni om 16.00 uur, ben je zeker van een plaatsje bij ons op school. Op welke dag je inschrijvingsdocument komt ondertekenen, heeft geen belang, zolang het gebeurt binnen de bovengenoemde periode.

Wat breng je mee?

• je identiteitskaart
    • je baso-fiche
    • eventueel je zorgplan uit de lagere school

Raadpleeg hier de info over de talenturen.

EERSTE JAAR
    Je hebt geen ticket voor onze school via het centrale aanmeldingssysteem.

Neem telefonisch contact op met de school. Als er een tekort aan plaatsen is, is de volgorde van inschrijven bepalend.

TWEEDE > ZESDE JAAR

STAP 1: Je vult het online inschrijvingsformulier in.
    STAP 2: Je vervolledigt als ouder de inschrijving van je zoon of dochter door persoonlijk naar onze school te komen en het inschrijvingsdocument te ondertekenen. Dit kan van 19 april tot en met 21 juni op de volgende momenten:

• op woensdag tussen 14.00 en 18.00 uur (behalve op 19 juni)
    • op vrijdag tussen 16.30 en 20.30 uur (behalve op 26 april, 3 mei en 14 juni)

Wie zich voor het vijfde of zesde jaar inschrijft, kan de info over de keuzeseminaries raadplegen:
    / keuzeseminaries vijfde jaar
    / keuzeseminaries zesde jaar

Lukt digitaal inschrijven niet, dan kan je contact opnemen met de school voor een afspraak.

Inschrijven voor het huidige schooljaar

Neem contact op om te horen of er nog vrije plaatsen zijn.