Schrijf je in

Natuurlijk ben ook jij welkom in RHIZO Lyceum OLV Vlaanderen! Ontdek hier alles wat je moet weten voor een vlotte inschrijving.

Inschrijven voor het schooljaar 2024-2025

EERSTE JAAR

Momenteel zijn er nog enkele vrije plaatsen in 1A. Je kan op school komen inschrijven na telefonische afspraak via 056 82 82 10. Als er een tekort aan plaatsen is, is de volgorde van inschrijven bepalend.

Bellen kan elke werkdag tussen 8.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 16.15 uur. De school is gesloten van donderdag 11 juli tot en met vrijdag 16 augustus.

TWEEDE > ZESDE JAAR

Wie zich voor het vijfde of zesde jaar inschrijft, kan de info over de keuzeseminaries raadplegen:

/ keuzeseminaries vijfde jaar
/ keuzeseminaries zesde jaar

Opgelet: de volgende richtingen zijn momenteel volzet:

/ 2A Klassieke talen (Grieks-Latijn)
    / 2A Klassieke talen (Latijn)
    / 6 Economie-moderne talen
    / 6 Economie-wiskunde
    / 6 Grieks-Latijn
    / 6 Latijn-moderne talen
    / 6 Latijn-wetenschappen
    / 6 Latijn-wiskunde
    / 6 Moderne talen
    / 6 Wetenschappen-wiskunde

Wie voor één van bovenstaande richtingen op de wachtlijst wil terechtkomen, kan ook (bij voorkeur telefonisch) contact opnemen met de school.