Middagactiviteiten

Dacht je dat een dag in RHIZO Lyceum OLV Vlaanderen alleen maar uit lessen bestond? Natuurlijk niet! We hebben heel wat sportief en ander talent dat zich ook tijdens de middagpauze uitleeft. Hieronder vind je hoe je meer kleur aan je middagpauze kan geven.

Sport tijdens de middagpauze

Tijdens de middagpauze kunnen de leerlingen basketballen, volleyballen, voetballen, tafeltennissen of tafelvoetballen. Het materiaal hiervoor kunnen ze ontlenen bij het ondersteunend personeel.

2017 Lyceum X1 0748

Deco-team

Heb je zin om je creatieve talenten buiten de lesuren te ontplooien? Voel je het kriebelen om te knutselen? Help je graag mee om de school te pimpen? Dan ben je welkom in het deco-team.

2017 Lyceum X1 0643

Schoolorkest

Leerlingen die een instrument bespelen en het voelen kriebelen om samen te musiceren, verwelkomen we graag in ons schoolorkest!

2019-02-22-Erasmus-5

Cultuurwerkgroep SMURF

Wil je samen met medeleerlingen werken aan enkele culturele projecten op school? Sluit je dan zeker aan bij SMURF, de plezantste werkgroep van het Lyceum!

Mooimakers

Ben je milieubewust? Hou je van een nette school en schoolomgeving? Wil je samen werken aan zwerfvuilvrije straten? Dan kan je aansluiten bij de Mooimakers, die op een afgesproken dag in de week tijdens de middagpauze zwerfvuil aanpakken.

2020 10 02 mooimakers

Schoolbibliotheek

Er is op school een uitgebreide jeugdbibliotheek met Nederlandse, Franse, Engelse en Duitse boeken. Daar kun je boeken ontlenen en lezen. Het is er rustig en stil.